Baanvereniging Haarlem

De Baanvereniging Haarlem (BVH) is de vereniging van alle schaatsclubs die op de ijsbaan Haarlem schaatsen. De BVH behartigt de belangen van die clubs naar de ijsbaan, faciliteert alle trainingen en wedstrijden op de ijsbaan en onderhoudt contacten met alle betrokkenen. Een aantal commissies die onder de BVH vallen opereren zelfstandig in de uitvoering van de diverse activiteiten. Op deze site vind u alle informatie van de BVH en de diverse commissies. De Baancommissie is nu het overlegorgaan tussen de diverse commissies van de BVH en de andere disciplines die gebruik maken van de ijsbaan zoals de Shorttrack en het Kunstschaatsen.

Beste abonnementhouders met een BVH-abonnement.

Om toch zoveel mogelijk de gelegenheid te bieden om te kunnen schaatsen is in overleg met de baandirectie het volgende besloten.

• Zaterdag H06 en jeugdschaatsen blijft zoals het is.
  • H07 en H19 gaan op zaterdag naar 11.45-12.45 en komen met hun pasje langs de scanner.
  • Er komen geen exclusieve uren voor BVH-abonnementhouders.
  • De openingstijden van de ijsbaan worden van maandag t/m vrijdag van 07.30-17.00 uur.

Voor houders van abonnementen aangevraagd via de BVH geldt;

• Voor elk BVH-abonnement kan je een keer gratis op het publieksuur schaatsen.
  • Heb je bijvoorbeeld 3 abonnementen dan mag je per week 3x op het publieksuur.
  • Heb je van die 3x er 1x gebruik van gemaakt dan begin je de volgende week weer met 3x gratis schaatsen
  • Deze regeling geldt t/m 19 december en alleen op maandag t/m vrijdag.
  • Voorwaarde is dat je met je pasje langs de kassa moet anders wordt het van je aanwezige rittenkaart afgeschreven.

De ingeleverde pasjes zijn geactiveerd en kunnen worden afgehaald bij de kassa.

Iedereen volgt strikt de regels van het Corona-protocol. Dit protocol staat vermeld op de website van de bchaarlem en wordt indien nodig aangepast.

Veel schaatsplezier en groet,

Baancommissie Haarlem